بازاریتی
  • بازاریتی
  • /
  • سبک زندگی
  • /
  • حذف پورت لایتنینگ از آیفون حجم بی‌سابقه‌ای زباله‌ی الکترونیک ایجاد می‌کند

حذف پورت لایتنینگ از آیفون حجم بی‌سابقه‌ای زباله‌ی الکترونیک ایجاد می‌کند

به نظر می‌رسد که اپل در حال آماده شدن برای حذف پورت لایتنینگ از آیفون‌های بعدی است. اگر این اتفال رخ بدهد تکلیف میلیارد‌ها لوازم جانبی که اکنون وجود دارند چه می‌شود؟

همان‌گونه که می‌دانید سیاست شرکت اپل به‌گونه‌ای است که این شرکت همیشه به‌دنبال راه‌هایی برای خلاص شدن از دست پورت‌های غیرضروری است و به‌ نظر می‌رسد که اکنون نوبت به حذف پورت لایتنینگ در لیست اپل رسیده است.

از خیلی از جهت‌ها انجام این کار توسط اپل و حذف پورت لایتنینگ از آیفون‌های بعدی منطقی به نظر می‌رسد. به عنوان نمونه وجود این پورت فضایی از فضای داخلی آیفون را به خود اختصاص داده و همچنین به دلیل اینکه وجود این پورت یک حفره را در آیفون ایجاد کرده است آب یا دیگر مایعات و جرم‌ها می‌توانند وارد آیفون شوند.

علاوه‌بر این، حذف این پورت باعث می‌شود که یک قسمت از آیفون‌ها که به هر حال احتمال خرابی و فرسودگی آن در اثر استفاده وجود دارد، هم از آیفون حذف شود. به طور حتم انجام این کار مزیت‌هایی را برای اپل خواهد داشت.

دیدگاه شما

رسانه های همکار
استفاده از مطالب نیوکالا مگ برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام دیجی‌کالا مگ و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به شرکت نوآوران فن‌آوازه (فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا) تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.