بازاریتی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی + قیمت و خرید

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی + قیمت و خرید

بهترین اسپیکر بلوتوثی کدام است؟ + راهنمای خرید اینترنتی اسپیکر بلوتوث

احتمالاً شما که همینک به این مقاله از سایت بازاریتی هدایت شده‌اید، می‌خواهید یک اسپیکر بلوتوثی خریداری کنید، اما نمی‌دانید که کدام یک از اسپیکر‌ها را از بین صد ها مدل انتخاب کنید! پس برای انتخاب اسپیکر بلوتوثی با آگاهی از ویژگی‌ها و مشخصات هر کدام، با ما همراه باشید.

ما در این مقاله سعی می‌کنیم بهترین مدل‌های اسپیکر را بدون اغراق و جانب‌داری برایتان معرفی کنیم!

ویژگی‌ها و مشخصات اسپیکرهای بلوتوثی:

کاملاً بدیهی است که هر کدام از اسپیکر‌های بلوتوثی، دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند. برخی از اسپیکر‌های بلوتوثی قابلیت اتصال هم به صورت باسیم را دارند و هم به صورت بی‌سیم!

برای مثال آن دسته‌ از اسپیکر‌هایی که دارای جک 3.5 میلی‌متری صدا هستند، می‌توان به وسیله کابل AUX، موبایل یا تبلت را به آن‌ها متصل کرد و به پخش آهنگ پرداخت.

اما مدل‌های بی‌سیم قابلیت اتصال به بلوتوث موبایل را داشته و می‌توان از فاصله‌ای دور، به پخش فایل صوتی و مدیریت آهنگ پرداخت که می‌توان گفت این مدل از اسپیکر‌ها از طرفداران زیادی برخوردار هستند.

بهتر است بعضی از اسپیکر‌های بلوتوثی، از رابط‌های اتصالی USB (فلش خور) و کارت حافظه (SD) نیز پشتیبانی می‌کنند که این دسته از اسپیکر‌ها، بهترین نوع اسپیکر بلوتوثی بوده و چند کاره می‌باشند.

پس اگر می‌خواهید یک انتخاب خوب، معقول و به صرفه داشته باشید، بهتر است اسپیکری تهیه کنید که از رابط‌های اتصالی: AUX، پورت USB، بلوتوث و کارت حافظه پشتیبانی کند! این نوع از اسپیکر‌ها بسیار کارآمد و مفید هستند و از ارزش خرید بالایی نیز برخوردار هستند.

قیمت اسپیکر‌های بلوتوثی:

هر کدام از اسپیکر‌ها، بسته به برند، مدل و ویژگی‌هایی که دارند، قیمت متفاوتی داشته و با کلیک روی دکمه زیر، می‌توانید قیمت آن‌ها را مشاهده کنید:

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوث قابل حمل JBL (جی بی ال) :

امروزه شاهد عرضه بهترین مدل‌های اسپیکر بلوتوثی قابل حمل در بازار هستیم که بهترین آن‌ها عبارتند از: اسپیکر جی بی ال (JBL)، اسپیکر تسکو (TSCO)، اسپیکر میکرولب (Microlab)، اسپیکر سونی (Sony)، اسپیکر تی اند جی (T&G)!

قیمت، مشخصات و ویژگی‌های اسپیکر جی بی ال (JBL):

امروزه اسپیکر جی‌ بی ال، حرف نخست را در بین اسپیکر‌های بلوتوثی قابل حمل می‌زند! شاید یکی از دلایل آن، کیفیت بالای ساخت در کنار وضوح و شفافیت بالای صدای خروجی آن می‌باشد

.

از طرفی دیگر، شرکت جی ‌بی ال، سابقه‌ای طولانی در تولید لوازم صوتی و تصویری همچون اسپیکر داشته و برند قابل اعتمادی می‌باشد.

ما از شرکت جی‌ بی ال، اسپیکر‌هایی با مدل‌ها، قیمت‌ها و مشخصات متنوعی را شاهد هستید و خوشبختانه قدرت انتخاب خریداران بالا بوده و در زیر چندین مدل آن را جهت خرید اینترنتی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال قرار داده‌ایم!

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوث قابل حمل T & G (تی اند جی) :

تی اند جی نیز یکی دیگر از برند‌های تولید کننده اسپیکر‌ بوده و اتفاقاً مدل‌های عرضه شده توسط آن نیز از طرفداران زیادی برخوردار هستند.

 

اسپیکر‌های T&G معمولاً از قیمت‌های معقولی برخوردار بوده و از نظر کیفیت نیز حرف‌هایی برای گفتن دارد. در زیر نمونه‌هایی از این اسپیکر را مشاهده می‌کنید:

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوث قابل حمل Sony (سونی) :

سونی دیگر نیازی به تعریف ندارد! این کمپانی علاوه بر تولید گوشی، لوازم صوتی و تصویری، لپ تاپ و…، به تولید اسپیکر نیز می‌پردازد که در زیر یکی از پرفروش‌ترین اسپیکر‌های بلوتوثی این برند را شاهد هستید. با کلیک کردن روی آن، می‌توانید مشخصات دقیق آن را مشاهده کنید.

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوث قابل حمل TSCO (تسکو) :

اگر قصد خرید اسپیکر برند را داشته باشید، بدون شک تسکو باید جزو لیست انتخابی شما باشد. برند TSCO در زمینه تولید اسپیکر بسیار فعال بوده و به عنوان یک برند معتبر و شناخته‌ شده می‌باشد.

دیدگاه شما

رسانه های همکار
استفاده از مطالب نیوکالا مگ برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام دیجی‌کالا مگ و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به شرکت نوآوران فن‌آوازه (فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا) تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.